International Trade, B2B platform

Meist

  • NeoEpo Korporatsioon on asutatud Ameerika Ühendriikides ja on emaettevõte.

  • NeoEpo India Osaühing on emaettevõtte India tütarettevõte.

  • Selleks et teada saada, milliseid teenuseid pakume, külastage jaotist " Mida me teeme? ".

  • Kui soovite teada, millistes riikides kliente teenindame, vaadake palun umbes seitsmekümne riigi nimekirja kus me oma teenuseid osutame.

  • Oskage veel nelikümmend keelt, milles pakume oma tooteid ja teenuseid.

  • Toimingut, mida me tehingute hõlbustamiseks järgime, on kirjeldatud jaotises Kuidas see töötab?

  • Müüjad, teadke meie kaudu müümise eeliseid.

  • Ostjad, õppige meie kaudu ostmise eeliseid.

  • Meie toodete ja teenuste kasutamise alustamiseks looge meiega sisselogimiskonto.

  • Palun võtke meiega ühendust, kui teil on meiega äritegevuse kohta küsimusi.

  • Kui otsite meiega töövõimalust, siis palun tutvuge tööpakkumistega ja rakendage.


  • Miks asutati NeoEpo Korporatsioon?

    Meie ettevõtte asutajale meeldivad matemaatika ja programmeerimine. Seoses selle asutaja meeldimisega enne selle ettevõtte asutamist töötas ta varem statistilise arbitraaži riskifondide idee kallal. Kapitali kaasamise protsessis oma riskifondi jaoks kohtus ta ja pidas vestlust eakate kodanikega, kes olid samuti pärit tema alma materist, India Tehnoloogiainstituut (IIT), Madras. Selle vestluse käigus tehti talle ettepanek töötada millegi sellisega aitab pigem ühiskonda kui lihtsalt raha teenida.

    Ülaltoodud ettepanek asutajale pani ta mõtlema. Ta mõistis oma kogemustest, et teiste aitamine motiveerib inimest rasketest olukordadest üle saama ja läbi saama. Selle motivatsiooniga otsustas ta edasi töötada projektid, millel on tema töö kaudu ühiskonnale positiivne mõju. Lisaks mõistis ta, et viis selle saavutamiseks on praktiline tasemel oli tehnoloogiaettevõtte asutamine.

    Eespool öeldut järgides hindas asutaja paljusid erinevaid ideid ja jõudis järeldusele et väikeettevõtted vastavad ülaltoodud kriteeriumidele. Seda seetõttu, et väikeettevõtete osakaal on suur Mis tahes riigi sisemajanduse koguprodukt maailmas. Samuti annavad nad suurema osa kõigis riikides töökohtadest, palju suuremad kui maailma suured ettevõtted. Pärast põhjalikke äriuuringuid mõistis asutaja, et nad seisavad silmitsi paljude probleemidega, mis peavad olema lahendatud. Seetõttu asutati NeoEpo Korporatsioon, et aidata väikeettevõtetel tehnoloogiaga lahendusi on väga skaleeritavad ja korratavad.


    Miks on ettevõtte nimi NeoEpo?

    Meie ettevõtte asutaja ettevõtte nime otsimisel soovis järgmiste kriteeriumide täitmist

  • Kirjeldab, mida ettevõte teeb, mis on kaubandus.

  • Nime kirjutamiseks on vaja maksimaalselt 6 ladina tähemärki.

  • Võib hääldada, kasutades maksimaalselt 4 silpi.

  • Domeeninimesid saab osta mõistliku hinna piires.

  • Domeeninime kättesaadavus erinevates riikides, kuna ettevõtte visioon on algusest peale globaalne.


  • Meie ettevõtte asutajal oli registreerimata leidmine üsna keeruline domeeninimed, mis vastasid ülaltoodud kriteeriumidele. Ta kasutas võimalike domeeninimede leidmiseks mitmesuguseid meetodeid, näiteks järgmist

  • Ettevõtte kirjeldamise erinevad viisid.

  • Tesauruse kasutamine äritegevust kirjeldavate tuntud sõnade alternatiivide leidmiseks.

  • Kaks või kolm ülaltoodud protseduurist saadud sõna valimine ja seejärel nende tükeldamine, tükeldamine ja kõrvutamine ühe sõna moodustamiseks.

  • Juhuslikud domeenigeneraatoriprogrammid.


  • Ülaltoodud protseduuriga sai ta lühikese nimekirja domeeninimedest, mis ei olnud veel registreerimata. Üks nende nimekirja kantud domeeninimede seas oli NeoEpo. See resoneeris meie asutajat, kuna ta tõlgendas seda kui "uus", "uus", "Epo " tähistab epohhi, mis tähendab ajastu ehk uut ajastu kaubandust, mis kirjeldas hästi tema visiooni meie ettevõtte kohta.

    Seejärel soovis meie asutaja kontrollida, kas seda saab lihtsalt kirjutada. Seetõttu läks ta ema juurde ja küsis temalt, kuidas ta NeoEpo õigekirja kirjutab. Ta kirjutas selle õigesti. Seetõttu registreeris ta ettevõtte nimeks NeoEpo.

    Mida esindab NeoEpo Korporatsiooni logo?

    Üldine idee, mida NeoEpo Korporatsiooni logo edastab, on teavet pakkuva platvormi idee, ideid, teadmisi ja ühendab inimesi maailma eri paikadest, et hõlbustada kaubandust. Programmi erinevad üksikasjad logo on järgmised

  • Logotsi neli neljandikku, mis hõlmavad maakera, esindavad platvormi. Põhjus, miks neli kvadranti peab edastama nelja suunda - põhi, lõuna, lääne, ida.

  • Logo igast kvadrandist väljuv kild tähistab, et meie ettevõtte strateegiad, teostus, ärimudelid ja tooted saavad olema väledad ja dünaamilised, et rahuldada klientide muutuvaid ärivajadusi.

  • Kildudest väljuvad nooled tähistavad meie ettevõtte visiooni ühendada inimesi erinevatest kauplemise hõlbustamiseks teavet, ideid ja teadmisi.

  • Nelja kvadrandi vahe näitab, et meie ettevõte saab olema paindlik ja kohaneda vastavalt klientide ärivajadustele.

  • Keskel olev maakera tähistab visiooni, et meie ettevõte teenindab kliente erinevatest riikidest maailma riikides.

  • Globaalsed read annavad teada, et me kohandame ja lokaliseerime oma tooteid ja teenuseid vastavalt meie riigi keel ja kultuur.

  • Logo punane värv tähistab meie ettevõtte energiat, kirge ja positiivsust klientide teenindamisel, meie äri kasvatamine ja ärieesmärkide saavutamine.

  • Meie ettevõtte logo sinine värv annab teada, et meie kliendid ja investorid võivad oodata rahu, tugevust ja usaldusväärsust.

  • Logo roheline värv annab teada, et me hindame loodusega kooskõlas olevat jätkusuutlikku kasvu, keskkonna, sotsiaalse vastutuse, ettevõtte juhtimise (ESG) parameetrite abil.


  • Kuidas te NeoEpo Korporatsiooni logo välja mõtlesite?

    Meie ettevõtte asutaja mõistis väga varakult, pärast ettevõtte asutamist, et ettevõte vajab logo, mis projitseeris kogu maailmale, mida ettevõte teeb ja mille eest ta seisab. Seetõttu mõtles ta palju erinevaid pildid logo jaoks. Ta proovis mitmel erineval viisil, näiteks käsitsi joonistamist, fototöötlustarkvara kasutamist, erinevalt üles otsimist aktsiafotode veebisaidid jne. Sarnaselt ettevõtte nime saamise protsessiga proovis ta viilutamist, tükeldamist ja kõrvutamist pilte, mille ta sai erinevatest allikatest. Kuid ükski neist piltidest ei kõlanud sõnumiga, mida meie asutaja soovis edastada ettevõtte kohta logo kaudu. See protsess valmistas meie asutajale tõeliselt pettumust. See oli siis, kui ta sai aru, et ta vajab teiste inimeste ideid, et kiita oma ideid. Seetõttu otsis ta disainerit, keda ta suutis üürimine ettevõttele.

    Selle aja jooksul on entusiastlik üliõpilane oma alma mater'ist, India Tehnikainstituudist, Madras, kandideeris programmeerimispraktikale. Meie ettevõtte asutaja viis selle jaoks esialgu intervjuu programmeerimisülesande saamiseks praktika taotleja. Vestlusprotsessi lipu lõpus paluti kaebajal kirjeldada tema huviorbiidis nimetatud hobisid Jätka. Praktikataotleja mainis, et kunst ja joonistamine tulevad talle loomulikult ning et need on talle jumala kingitus. Edasisel uurimisel sai meie asutaja aru, et sellel praktikakandidaadil oli disainis palju looduslikke andeid, nii et palkas ta logo tegema.

    Meie asutaja edastas praktikandile laialdasi ideid, mida tuleb edastada ettevõte. Praktikant esitas esialgsed visandid ja meie asutaja andis neile tagasisidet. Pärast mitmeid kordusi, lõplik versioon logo vabastati. Meie ettevõtte asutaja kirjeldab kogu ettevõtte logo loomise protsessi, alustades ideedest kuni lõpliku väljaandmiseni kui ülendava ja rahuldust pakkuv kogemus.